Doučování

Postup před zahájením doučování - obsah VSTUPNÍHO ROZHOVORU

Smluvená schůzka na základě telefonického (nebo email) kontaktu s rodiči.

V průběhu vstupního rozhovoru bude zjištěno:

  • Rodiče:
    • V čem oni vidí hlavní problém neuspokojivých školních výsledků svého dítěte? 
    • Co chtějí řešit formou
 doučování?
    • Možnosti frekvence, termínů a způsob úhrady doučování.
  • Dítě:
    • Proč přišlo na schůzku s L. Magali? 
    • Chce zlepšit
 své školní výsledky? 
    • A proč? 
    • Chce chodit na doučování?

Ztotožnění dítěte s potřebou doučování je základní podmínkou pro budoucí úspěch celého procesu. Jde o JEHO cestu ke vzdělání, nikoliv o uspokojení představ rodičů!!!

  • Pokud dá dítě předběžně souhlas a má samo zájem o doučování, budou mu předloženy jednoduché testy čtení k diagnostice základních problémů, od kterých se bude odvíjet postup při doučování.
  • Rodiče pak budou seznámeni s výsledkem testů a předložen postup doučování.
  • V případě souhlasu bude sepsána smlouva o doučování, domluveny termíny, čas doučování i způsob úhrady.
  • Zároveň bude rodičům předložen náhled písemné dokumentace obsahu jednotlivých doučovacích lekcí.

Frekvence doučování a možnosti úhrady:

  • Základní cena 280,- Kč/hod.- platba v hotovosti před začátkem každé lekce
 doučování.
  • Předplatné 6 lekcí, celková cena 1.600,- Kč – hotově ( ø 267,- Kč/hod) nebo
 převodem na účet s identifikací platby jménem dítěte (zde studenta) před
 zahájením první doučovací lekce v sérii (a v případě pokračování).
  • Předplatné 12 lekcí, celková cena 3.080,- Kč – hotově (ø 257,-Kč/hod)
 nebo převodem na účet s identifikací platby jménem dítěte (zde studenta)
 před zahájením první doučovací lekce (a v případě pokračování).
  • Vstupní rozhovor je zdarma.

Jedna doučovací lekce – 60 minut

V případě starších dětí (4. a 5. třída ZŠ) je možnost sloučit 2 lekce na 120 minut. V tomto případě bude průběh lekce přizpůsoben takovým střídáním jednotlivých vzdělávacích činností, aby byl zaručen zájem dítěte po celou dobu doučování bez nebezpečí přílišného jednotvárného zatížení.

Na každou lekci si student vždy přinese vlastní knihu (je možné zvolit i oblíbený časopis) k závěrečnému krátkému čtení. Je důležité, aby kniha (časopis) odpovídala zájmům daného dítěte. Může se jednat o nový text i už dříve přečtený.

Věřím, že spojením mých zkušeností se vzděláváním a s podporou chápajících rodičů najde každé z dětí chuť k učení. A tím i naději, že v dospělosti bude moci použít a zúročit všechny své schopnosti a dovednosti ve prospěch svůj i celé společnosti.

Ne nadarmo se říká, že v dětech je naše budoucnost. Spojme proto své síly už nyní, abychom se budoucnosti nemuseli obávat.

Chcete mi napsat?





Označené* položky jsou povinné.
Novinky
Jóga pro začátečníky

Studio Shanti Garden, V Horkách 8, Praha 4 

každé pondělí 9.00 - 10.30 a 11.00 - 12.30.

rezervace na www.shantigarden.cz

Festival MILUJ SVŮJ ŽIVOT

Ve dnech 16. - 18.února 2018 budu účastníkem festivalu MILUJ SVŮJ ŽIVOT, Gymnázium Omská, Omská 1300, Praha 10 - Vršovice. V nabídce bude mé CD "Písničky pro pohlazení duše", kniha "Labyrintem ženské duše aneb ...." a "Obrazy pro duši" (ve formě náhledového katalogu). V sobotu 17.2. od 19.00 - 20.45 vás ráda přivítám na mé přednášce "Jak zastavit nesvobodný kruh MUSÍM - NESMÍM" v učebně A. Více na www.festivalmilujsvujzivot.cz

Jóga pro radost a zdraví

Studio jógy, Krymská 18, Praha 10

pátek 10.00 - 11.30, 18.00 - 19.30, sobota 18.00 - 19.15  

rezervace na www.jogakrymska.cz

AUTORSKÝ VEČER

Zvu všechny příznivce mé tvorby na další AUTORSKÝ VEČER. 26. ledna 2018 od 18:00, Jógové studio SHANTIGARDEN, V Horkách 8, Praha 4

Písničky pro duši

Jsem písničkářka a své písničky zpívám pro ty, kteří chtějí naslouchat srdcem. V každé z nich je totiž návod, jak nacházet svou vnitřní spokojenost. Aby život byl pro radost a potěšení. Ukazují, jak se naučit postupně naladit na prožitky z hloubky citů. Přeji vám, aby poslech mých písní byl pohlazením pro vaši duši. Abyste v nich našli to, co hledáte.

Objednat

LibiMagali.cz
Všechna práva vyhrazena © 2016